Thursday, 5 January 2012

Maaf saya dah bosan dgan awak









Assalamualaikum awk.


:-) thanks k beri peluang untuk saya hadir dalam hidup awak.saya akui sangat selesa bila berbual dengan awak. Banyak cerita yang kita kongsi bersama. Dalam berkongsi tu serba sedikit dapat lah saya menilai siapa diri awak. Kadang2 rindu itu sendiri terbit dihati ini bila kita tak berhubung. Susah nak nyatakan kerinduan ini kerana banyak perkara yang membataskan perkataan keramat itu keluar.


Tapi benar lah kata orang hati dan perasaan mudah berubah mengikut peredaran masa. Terus terang saya dah mula rasa bosan dengan persahabatan ini. Maaf kan saya awak,maaf kan saya. Saya terpaksa minta awak pergi dari hidup sy .........................................................................................................................END [ belum lagi lah ] ok smbung lagi.......




Saya minta awak pergi dari hidup saya sebagai sahabat. Tapi...................er er er [ nebes kot ] saya tak pasti dengan buang awak sebagai sahabat adalah perkara terbaik atau terburuk. Tapi apa yang saya pasti awak yang hadir dalam sujud istikharah saya.




Err awak....dengan lafaz Bismillahhirrohmanirrohim...saya cintakan awak kerana Allah, semoga awak juga mencintai saya kerana Allah. Saya ingin bertanya sudikah awak menjadi teman saya dunia akhirat? Melahirkan zuriat untuk saya? Susah senang bersama saya?


Awak? Kenapa diam je? jawab lah awak.


awaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!


ceh tidur dah ker?hadesssss k lah awak nanti klau dah bangun jawab soalan saya ni ek? Saya nak off9 ni. Nanti apa2 hal roger lah.




____________________________________ <<<<< sila isi jawapan awak disini.






-THE END-



















 











8 comments:

pena_bicara said...

semoga dia jawab saya juga cintakan awak.good luck abg. ^^

nur said...

awk tak boleh la nak isi kat tempat kosong katruang yg awk sediakan di atas tu... mcm mane nak bg jawapan.. kat bawah ni je yg boleh tulis pun.. :)

nur said...

bismillahirrahmanirrahim.. saya pun rela undur diri sebagai seorang sahabat dalam hidup awk.. cinta sy lillahitaa'la.. sekiranya sy yg telah hadir dl sujud istikharah awk.. pintu hati sy terbuka untuk menerima awk sebagai teman dunia dan akhirat, mlahirkan zuriat awk hadess (malu kot bg tau di sini tp sbb nak bg jawapan penuh) dan sy juga sudi ssh senang bersama awk.. insyaallah.. Bismillahitawakaltua'lallah walahaulawalakhuwataillabillahilaliyilazimm..

zauji fi jannah ( Putra Iqbal Safuzan bin Jamil Irfan ) said...

:-)

nur said...

:)

pena_bicara said...

alhamdulillah....
akhirnya penantian sudah ada noktahnya.

Putra Iqbal Safuzan bin Jamil Irfan said...

:-)

Inoue Hana said...

haaaaaaaa !!! jeles nye tak dapat isi ruang kosong

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review