Thursday, 19 January 2012

Ummi




Ummi,



Tak kan ada wanita sehebat ummi kat dunia ni. Tak kan ada siapa2 yang boleh ganti tempat ummi. Tak kan ada siapa2 yang boleh bard sayang macam bard sayang ummi.



Syukron ummi sebab dah lahirkan bard kat dunia ni, besarkan bard dengan penuh kasih sayang. Didik bard dengan penuh kegigihan.



Thanks ummi selalu ada bila bard rasa sunyi. Peluk bard bila rasa sedih. Pimpin tangan bard bila bard hampir jatuh. Thanks semua2 yang ummi dah buat untuk bard. Tak tahu macam mana nak bayar semua jasa ummi tu.


Ummi bard rindu sangat2. Sangat2 ummi. Tapi bard tak boleh buat apa2. Bard cuma boleh hadiah kan doa untuk ummi.

Kita jumpa kat sana nanti ek ummi? Love u very much.

~with love your son→bard~

:: allahyarhamah hajjah norul aini binti sani←my great mum




5 comments:

nur said...

Al~Fatihah... sedekahkan doa selalu buat arwah ummi ya... semoga arwah tenang di sana... sentiasa menanti doa2 dan amal kebaikan dari mu...

Zaujah Fi Jannah said...

AL FATIHAH buat Ummie abang semoga roh allahyarhamah sentiasa berada bersama orang2 yang alim dan ditempatkan di sisi ALLAH SWT....Amin...
AL FATIHAH juga buat Ummie kesayangan saya kerana kerinduan ini belum tahu bila bakal diakhiri.....ALLAH SWT saja yang mengetahui apa yang tidak diri in i ketahui.....semua orang tahu sangat sakit bila ketiadaan wanita yang bernama UMMIE di sisi..... :'(

zauji fi jannah ( Putra Iqbal Safuzan bin Jamil Irfan ) said...

Syukron jiddan nur n zaujah. Insyaallah doa ini xkan brhenti dipnjat kan buat ummi tercinta.smoga roh nya tenang disana.uhibbuki ya ummi.

nur said...

afwan zauji fi jannah ( Putra Iqbal Safuzan bin Jamil Irfan )... Amin Ya Rabb... semoga dirimu tetap kuat dan tabah dalam mengharungi liku2 kehidupan... moga dipermudahkan segala urusan di dunia dan jua di akhirat...

Putra Iqbal Safuzan bin Jamil Irfan said...

Amin...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review