Thursday 15 December 2011

DOA SUBUH KU DI SUATU HARI (21.01.11) :: By Allahyarham Haji Nur Ariff Putra Irfan



Bissmillahirrahmanirrahim..................



Ya Allah berikanlah aku kekuatan berilah aku kemampuan,kuat kan lah iman ku Ya Allah.kuat kan agama ku Ya Allah,sekiranya aku terkeluar dari landasan Mu.Berikanlah aku petunjuk Mu Ya Allah,agar diri ini menjadi mukmin sejati serta soleh.dekat kan lah hati ku pada hati Mu Ya Allah.Ya Tuhanku berikanlah cahaya disetiap percakapan ku pergerakan ku cahaya disetiap denyutan nadiku,jantungku.cahaya di penglihatan ku dan juga pendengaran ku



Ya Allah betapa hinanya diri ku dimata Mu,betapa banyak dosa yang telah aku lakukan.sesungguh nya aku seorang yang sangat hina ini bermohon pada Mu Ya Allah kau hapuskanlah segala halangan yang menghalang doa ku diterima Mu Ya Allah.sesungguhnya Kau Maha Mendengar,dengarkanlah rintihan hati hamba Mu yang lemah tanpa Mu Ya Allah.Berikanlah aku sedikit daripada kepandaian yang telah Engkau telah kurniakan kepada Lukmanul Hakim Ya Allah.



Temukanlah aku dengan teman sejati Ya Allah,teman yg boleh terima baik buruk ku Ya Allah,andai dia bukan teman hidupku dunia akhirat hilangkanlah rasa cinta ini dari hati dia dan juga hati ku Ya Allah.Kau jauhilah dirinya dari diriku tanpa sebarang sengketa antara kami Ya Allah.berikan lah aku kekuatan dalam menghadapi dugaan Mu di muka bumi ini Ya Allah.Kurniakan lah juga pada diri ini akan ketabahan hati kuatkan juga mental dan juga fizikal ku menjalani kehidupan yang sedang dan akan aku lalui ini Ya Allah.



Ya Allah sekali lagi tabah kan lah ku ini Ya Allah sesungguh nya hanya pada Mu ku berserah Ya Allah,andai sudah tiba masa ku meninggal kan dunia ini ambil lah nyawa ku matikan lah aku dalam keadaan penuh keimanan dan ketakwaan kepada Mu Ya Allah dan sesungguh nya juga titisan air mataku ini ku serah kan pada Mu untuk menilai Ya Allah.......



Amin,Amin,Amin...Ya Rabbal Alamin.... Taqaballahuminqum....


















0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review